2012. május 21., hétfő

Előzetes!!!

Íme egy apró icipici(de annál gonoszabb) előzetes a következő fejezetből. Remélem már várjátok! A folytatás csütörtök este kerül fel, addigis lehet találgatni... :) Puszillak titeket!


"...Elhessegetve a fura gondolatokat, azon kaptam magam, hogy a padon, ahová a veszekedés elől menekültem, már nem vagyok egyedül és egy zakó is került a hátamra. Oldalra pillantottam, hogy megtudjam ki az.
-         - Köszönöm a zakót – szólaltam meg félszegen, megrántva vállamon a finom anyagot, de ő még csak meg se mozdult, tekintetét szigorúan a földre szegezte.  

-          Nem értem… - pillantott rám barna szemeivel, de azokban most nem a megszokott kedvesség inkább csak a szemrehányás tükröződött. Kicsit oldalrabillentettem a fejem, értésére adva ezáltal, hogy fogalmam sincs, mire gondol, de ő elfordította a tekintetét.

-          A baba miatt mentél el, ugye? A… a… - elakadt a hangja a szája széle pedig megremegett. Közelebb ültem hozzá és egyik kezemet a tenyerébe csúsztattam, majd másikkal az arcához nyúltam és magam felé fordítottam.

- Nem a miénk volt..."

2 megjegyzés:

  1. Fúúúúú ... most...!! Kész!!! Nem mondom inkább mire gondolok, de vannak ötleteim :P (és egyértelműen nem Sesével kapcsolatos)
    Várom a teljes fejezetet.

    puszillak, Ni

    VálaszTörlés
  2. Csütörtököt!!! Most!!!
    Te kis gonosz! :)
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés