2012. augusztus 11., szombat

Díjdíjdíj!

Sziasztok!

Köszönöm, hogy a nyári züllésem ellenére még mindig olvassátok a történetet és külön köszönöm Dorának a díjat! eszméletlen jól esik! És most a teendők:


1. 11 dolgot kell mondanom magamról
2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom szükséges
3. 11 kérdést kell feltennem a jelölteknek
4. A díjat tovább adni három embernek, és linkelni a blogjukat.
 
11 dolog magamról: 

  1. Tizennégy éves korom óta írogatok. Naplót, novellákat és persze fanfictiont minden mennyiségben.
  2. Nagyon csapongó vagyok és makacs is! :D
  3. Elképesztően(!!!) lassan eszem!
  4. Megszeállott lomgyűjtő vagyok, képtelen vagyok kidobni semmit amihez akár egy pici emlék is fűz.( Értsétek ezt például a borosdugóra is) :)
  5. A vodkától felfordul a gyomrom (és úgy érzem ez az érzés kölcsönös).
  6. Még a mai napig tudom a Harry Potter első rész első fejezetének első oldalát kívülről. (És voltam akkora máker, hogy nyelvizsgán anno kikaptam fordításnak) :D
  7. 12 évig úsztam és 6 évig hegedültem :DD
  8. Imádom a cipőket.
  9. Dohányzom :(
  10. Két kedvenc sorozatom a Gossip girl és a Big Bang Theory (és még sokan mások)
  11. Imádok olvasni!!!
Válaszolok a kérdésekre:

1. Tél vagy nyár?
Télen születtem, szeretem a telet. Nem száz százalékosan de legyen inkább tél. Vaaagy inkább tavasz. :D
2. Nyaralás... itthon vagy külföld?
Külföld,külföld,külföld. Már volt szerencsém jópár csodaszép helyen járni, de a világ hatalmas... (A Balatont azért nagyon szeretem!)
3. Kedvenc énekesed?
Tudom, hogy csalás, de Coldplay. (Mostanság még Lana del Rey)
4. Fesztivál vagy strandon a barátokkal?
Fesztivál barátokkal!
5. Szerelem vagy barátság?
Szerencsés vagyok mindkettő megvan! :)
6. Melyik országban élnél szívesen?
Írország vagy Olaszország.
7. Mit szeretnél ebben a pillanatban a legjobban?
 Azt hogy a barátom mégse menjen el 5 hónapra Madridba! (önző is vagyok tudom)
8. Melyik szín jellemez a legjobban?
Egyértelműen a kék.
9. Van valami babonád?
Kopogok hármat az asztal alján, ha valami reménykedésről van szó.
10. Kedvenc italod?
Télen: Forrócsoki Nyáron: Schweppes Citrus
11. És hogy legyen egy ilyen is... :D Ha kérhetnél egyetlen egy dolgot egy híres focistától, mi lenne az?
A pénze :DD
 
A kérdéseim:
 
  1. Mi a kedvenc filmed?
  2. Van kedvenc színészed?
  3. Ki a példaképed?
  4. Mit szeretsz magadban?
  5. Milyen típusú regényeket olvasol szívesen? Van kedvenc íród?
  6. Nézel sorozatokat?
  7. Melyik szó jellemez téged a legjobban?
  8. Van valami rossz szokásod?
  9. Mi a kedvenc ételed?
  10. Ha válszthatnál magadnak egy különleges képességet, mi lenne az?
  11. Ha egy hétre cserélhetnél valakivel ki lenne az? 
 
Akiknek tovább adom a díjat:

 Ez nagyon nehéz, mert nem tudom kinél volt már és kinél nem, és akárkinek elküldhetném, hiszen mindannyiótok történetét nagyon szeretem viszont most három embert lehet csak kiválasztani.
 
(és még Skyesnak iiis) :))

 

1 megjegyzés: